Teken aan de wand Blogs 30 januari 2011 0 reacties Zo simpel is het leven af en toe. Met dank aan Joost. Misschien vind je dit ook leuk?De avonden zijn te kortZONdagleven?Met een bus mee naar ParijsEven voortborduren op niemand niet en soms wel eensHet wonderbaarlijk ontwaken Delen op facebook. Graag. Delen op twitter. Graag delen op linkedin. Graag. Email Love ThisTotal0Vind ik leuk:Vind-ik-leuk Aan het laden... Related vorige blog Bijna weekend was het volgende blog De borstenfabriek