Stilte Blogs 4 oktober 2010 0 reacties Onze televisie doet het niet. In stilte eten we, af en toe elkaar verbaasd aankijkend. Die stilte. De klok tikt. We hebben een klok die tikt. Muziek aanzetten? Nee, laat maar. Mooi, die klok. Dat die tikt. Misschien vind je dit ook leuk?CheckI have a dreamIs het ouderdom of volwassenheid?Doof en blindHihihi 🙂 hahahaLabels en goede voornemens Delen op facebook. Graag. Delen op twitter. Graag delen op linkedin. Graag. Email Love ThisTotal0Vind ik leuk:Vind-ik-leuk Aan het laden... Related vorige blog Fotoboek volgende blog naarambte Laat een reactie achter Cancel Reply Δ