10-0 Blogs 24 oktober 2010 1 reactie Moet ik meer zeggen? Moet ik harder huilen? Misschien vind je dit ook leuk?Doe ons maar een hondJonge heldNet zo oudDe K van kloteLeuker dan het grapje zelfGoogle kan niet alles Delen op facebook. Graag. Delen op twitter. Graag delen op linkedin. Graag. Email Love ThisTotal0Vind ik leuk:Vind-ik-leuk Aan het laden... Related vorige blog Plant volgende blog Fan 1 reactie Bianca 25 oktober 2010 at 17:16 heb gehoord dat ze het netnummer hebben moeten veranderen van 010 naar 10 0 🙂 Reply Laat een reactie achter Cancel Reply Δ
1 reactie
heb gehoord dat ze het netnummer hebben moeten veranderen van 010 naar 10 0
🙂