Waarom makkelijk als het moeilijk kan?

Ik krijg vandaag mijn nieuwe Iphone. Tot zover niet echt belangrijk maar het is een wonder dat het zo ver is gekomen. Een verhaaltje.
Via Tmobile besluit ik telefonisch mijn abonnement te verlengen en een nieuwe iphone aan te schaffen voor 250 euro. Veel geld maar goedkoper kon ik het niet googlen. ‘Fijn’. Zegt de Tmobile-mevrouw. Ik stuur u nog een mail met daarin de gegevens.

Dan kom ik als door een wonder op een site terecht met een leuke aanbieding. De iphone met hetzelfde abonnement voor 99 euro. Die doe ik dus.
De mail van Tmobile komt binnen. Ik blijk echt een overeenkomst te zijn aangegaan. Nu heb ik bijna 2 iphone’s.

Tmobile gebeld en gelukkig kon ik daar mijn bestelling annuleren. Ik wordt gebeld door een koeriersdienst voor aflevering van mijn iphone. Joepie. Bijna!
Een uur later vraag ik me af welke Iphone geleverd wordt. Ja hoor, de verkeerde. Bellen, recht zetten enz.
Dezelfde koeriersdienst belt voor de andere iphone. Pff, nog net goed gegaan. Totdat ze een uur later bellen. Bij Tmobile staat dat ik mijn abonnement al verlengd heb en dat het niet nog een keer kan.

Grrrrr. De hele week tmobile gebeld, gevraagd om die foute verlenging uit het systeem te verwijderen. Na zeven telefoontjes is het opgelost.
En vandaag krijg ik mijn iphone. Denk ik.

2 reacties

JeeJ 5 april 2011 at 19:41

jazeker, heb het gelezen.
Wat een gedoe hè, maar wel fijn dat het is geregeld nu.

Reply
Bianca 5 april 2011 at 10:16

Stumperds..die mensen bij t- mobile en soort gelijke bedrijven… Hoop dat t nu wel goed gaat 😉

Reply

Laat een reactie achter