DAG e-reader, dag Bol.com

Heb ik trots verteld dat ik eindelijk mijn e-reader heb, de voordelen ervan, de nadelen er van. Terug van vakantie was het ding bevroren. Geen knopjes om te resetten, het internet afgestruind naar oplossingen maar niets gevonden. Dus terug gestuurd naar Bol.com. Ok, niet slim, ik heb de ereader grondig verpakt en gewoon in de brievenbus gedaan. Het weegt immers niets.
Je begrijpt het wel, mijn e-reader is niet aangekomen. Vier dagen achter elkaar mail ik en krijg ik te horen dat ik pas 10 oktober contact op moet nemen. Dat doe ik.
‘Helaas, kunnen we verder niets voor u doen’.
‘Hopelijk hebben we u zo verder geholpen’.

Er volgen nog een tiental mailtjes maar de boodschap is: pech gehad, domme gans.
Ik baal. Enorm. Dag e-reader, dag geld. Dag Bol.komtniet

O ja, reacties met het waarschuwende vingertje, de ‘eigen-schuld-dikke-bult-boodschap, de ‘je-had-beter-moeten-weten-c.q-doen-boodschap… Verwijder ik
Ik wil ondersteunende, warme, lieve, meelevende reacties. 🙂

8 reacties

Catharina Anna Maria van Vliet 15 oktober 2011 at 23:29

Vette pech!

Mijn vader heeft een tijdje als sorteerder bij TNT Zwolle gewerkt ….. en uit zijn verhalen leek het een wonder dat de post nog aankwam.

Reply
hansb 15 oktober 2011 at 16:30

Wat erg, wat zielig, wat zonde. Een troost: degene die hem gepikt heeft, heeft er toch niets aan. Als hij bevroren is en hij ontdooit blijft er een plasje over. Oplossing: kijk je wel eens naar Radar van de Tros met Antoinette Hertsenberg?
Vraag een Radartas, ga ermee naar TNT en je krijgt zo je geld terug. Of naar Bol en je krijgt een nieuwe!

Reply
Anja 15 oktober 2011 at 12:59

160 €

Reply
knutselsmurf 15 oktober 2011 at 12:44

OK, meelevende reactie :
Ik kocht gisteren een geheugenkaartje, lekker snel, bij de MediaMarkt. Zij zijn niet gek, ik wel. Thuis knipte ik snel de verpakking open, keek even bij mijn favoriete internetwinkel, en zag dat hetzelfde kaartje daar niet 25 maar 13 euro kostte. Aaaargghhhh !!! Hoeveel geld ben je kwijt ?

Reply
Gitta 15 oktober 2011 at 11:17

Super on fijn, dit Anja. Ik weet er van. twee kadootjes naar een zieke kleindochter, gewoon over de post gezonden, zijn nooit aangekomen. Via internet klacht ingediend bij TNT, geen enkele reactie. van het meisje dat de post bezorgt, schatje, telefoonnummer van TNT gekregen. maar toen moest ik zo veel papieren invullen dat ik daar geen zin meer in had. Maar voor jou zal het toch wel lonen als je die papieren van Post NL invult. Baaaalen hoor. Succes!

Reply
Aad Verbaast 15 oktober 2011 at 11:07

Waardeloos natuurlijk! Ik heb met je te doen.
Misschien is er nog hoop en komt die (vertraagd) toch nog aan, eens.

Bij nieuwe aankoop even letten op een resetknopje (vaak een klein gaatje ergens achterop, waar je een paperclipje in kunt prikken om te resetten), en kopen bij de winkel op de hoek: kun je de e-reader afgeven als er iets mis mee is (is mij overkomen).

Reply
HansA 15 oktober 2011 at 10:55
Reply
HansA 15 oktober 2011 at 10:52

Ik leef heel erg met je mee..ik weet hoe blij je was met die E-Reader, MAAR TOCH ………………………

Reply

Laat een reactie achter